تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

پوتين حملات بروكسل را محكوم كرد

تور روسيه


پوتين عميق ترين همدردي و تسليت خود را به مردم بلژيك اعلام كرده است. پوتين پيام تسليتي را نيز در رابطه با كشته شدن چندين غير نظامي در انفجارهاي بروكسل، براي فيليپ پادشاه بلژيك ارسال كرده است.
 رئيس جمهور روسيه به شدت انفجارهاي بروكسل را محكوم كرد و به مردم بلژيك اطمينان داد كه در اين شرايط سخت، مسكو در كنار آنها خواهد بود.

به گزارش تسنيم به نقل از اسپوتنيك، ديمتري پسكوف سخنگوي كرملين امروز سه شنبه تاكيد كرد: ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه به شدت انفجارهاي بروكسل را محكوم كرده و به مردم بلژيك اطمينان داده است كه در اين شرايط سخت و دشوار در كنار آنها خواهد بود.

وي در ادامه تصريح كرد: پوتين عميق ترين همدردي و تسليت خود را به مردم بلژيك اعلام كرده است. پوتين پيام تسليتي را نيز در رابطه با كشته شدن چندين غير نظامي در انفجارهاي بروكسل، براي فيليپ پادشاه بلژيك ارسال كرده است. / تور روسيه : در ايران .

دفتر دادستان بروكسل تاييد كرده است كه در دو حمله انتحاري در فرودگاه زاون تم بروكسل حداقل 13 نفر كشته و 35 نفر ديگر زخمي شدند.

پسكوف افزود: رئيس جمهور به شدت اين جنايات وحشيانه را محكوم كرده و همدردي خود با با مردم بلژيك اعلام نموده و مردم بلژيك اطمينان داده است كهروسيه در اين شرايط سخت با آنها همبستگي و اتحاد كاملي دارد.

شبكه ان‌بي‌سي‌نيوز نيز به نقل از منابع امنيتي بلژيكي از وقوع چندين تلفات در پي اين دو انفجار خبر داد. پليس بلژيك به صورت رسمي از جان باختن يك تن و زخمي شدن چندين نفر ديگر خبر داده است.

اما برخي منابع خبري به نقل از نيروهاي آتش‌نشاني بروكسل اعلام كرده‌اند كه بر اثر اين دو انفجار دستكم 13 تن كشته و 35 نفر ديگر زخمي شده‌اند.

انفجار در متروي شهر بروكسل كه پس از انفجارهاي فرودگاه اين شهر اتفاق افتاد منجر به كشته شدن دستكم 10 تن شده است. همچنين 15 تن نيز در اين انفجار زخمي شده‌اند.

پس از انفجار‌هاي امروز در شهر بروكسل تدابير امنيتي در فرودگاه شارل‌دوگول فرانسه و فرانكفورت آلمان تشديد شد.

گزارش‌ها حاكي از اين است كه فرودگاه بروكسل هدف حمله تروريستي قرار گرفته است. انفجارهاي بروكسل چند روز پس از آن اتفاق افتاده است كه صلاح عبدالسلام طراح اصلي حملات تروريستي پاريس در بلژيك بازداشت شده است.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۰:۲۴ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :