تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

آمادگي وزير ورزشي روسيه براي استعفا

بعد مشخص از دوپينگ تعدادي از دوميداني كاران و تنيسورهاي روسي، تست دوپينگ تعدادي از كشتي‌گيران اين كشور هم مشخص شد تا فساد دوپينگ در اين ورزش روسيه گسترده‌تر شود.

خبرگزاري تسنيم: كشتي‌گيران روس ممكن است به هموطنان دووميداني كار خود در فهرست ورزشكاران محروم از حضور در رقابت‌هاي المپيك 2016 ريودوژانيرو ملحق شوند، چرا كه به گفته ميخائيل مامياشويلي، رئيس فدراسيون كشتي روسيه، يك بازرسي داخلي در اين فدراسيون از دوپينگي بودن چند تن از كشتي‌گيران روس پرده برداشته است. 
تور روسيه
اين افشاگري يك روز پس از آن صورت گرفته است كه تست دوپينگ چهار دووميداني كارروس براي استفاده از ماده ممنوعه ملدونيوم مثبت اعلام شد و به اين ترتيب ضربه اي ديگر به شانس روسيه براي لغو محروميت ورزشكارانش از حضور در المپيك ريو 2016 زد. مثبت اعلام شدن تست چندين كشتي‌گير روس به احتمال زياد از تعداد ورزشكاران كاروانروسيه در المپيك خواهد كاست. 
 
به دنبال اين ماجرا و فاش شدن بُعد جديدي از فساد دوپينگ در ورزش روسيه، ويتالي موتكو وزير ورزش روسيه اعلام كرده كه آماده استعفا كردن از سمت خود است. ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيه اعلام كرده بود كه موتكو در سمت خود باقي خواهد ماند، اما وزير ورزش روسيه اعلام كرده است كه آماده است به فعاليت هشت ساله خود در اين سمت پايان مي‌دهد اگر از او خواسته شود چنين كاري انجام دهد. 
 
به گفته مامياشويلي دو كشتي‌گير مرد روسيه كه يكي از آنها اوگني سالي‌يف، دارنده مدال نقره رقابت‌هاي قهرماني جهان در سال 2014 است و ديگري سرگي سمنوف نايب قهرمان جام جهاني 2015 تست دوپينگ‌شان براي استفاده از ماده ممنوعه ملدونيوم مثبت اعلام شده است. 
 
مامياشويلي در اين خصوص به شبكه آر اسپورت گفت: دهها مورد تست دوپينگ در تيم ما وجود داشته است و به همين دليل همه اعضاي تيم از نظر رواني در شرايط بدي قرار دارند. تور روسيه ...


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۱:۴۸ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :