تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

روسيه آمريكا را تهديد كرد

تور روسيه


مسكو پيشنهادات مكاتبه‌اي را در تاريخ بيست و پنجم فوريه سال جاري ميلادي به آمريكا ارسال كرده است. رايزني‌هاي روسيه – آمريكا در تاريخ 18 مارس سال جاري ميلادي در امان نشان داد كه آمريكا آماده صحبت درباره پيشنهادات در خصوص نظارت بر آتش بس در سوريه نيست.
رييس عمليات‌هاي اصلي ستاد ارتش روسيه امروز (دوشنبه - تور روسيه ) اعلام كرد: اگر مسكو پاسخ آمريكا را نسبت به پيشنهاداتش در خصوص نظارت بر آتش بس در سوريه دريافت نكند آماده است تا از فردا به صورت يك جانبه عليه گروه‌هاي مسلحي كه به صورت نظام مند آتش بس سوريه را نقض مي‌كنند متوسل به استفاده از نيروي نظامي شود.

به گزارش ايسنا خبرگزاري ايتارتاس، سرگئي رودسكوي، رييس عمليات اصلي ستاد ارتش روسيه، گفت: مسكو پيشنهادات مكاتبه‌اي را در تاريخ بيست و پنجم فوريه سال جاري ميلادي به آمريكا ارسال كرده است. رايزني‌هاي روسيه – آمريكا در تاريخ 18 مارس سال جاري ميلادي در امان نشان داد كه آمريكا آماده صحبت درباره پيشنهادات در خصوص نظارت بر آتش بس در سوريه نيست.

وي گفت: رايزني‌هاي روسيه – آم به نقل از ريكا نشان داد كه آمريكا آماده مذاكرات متمركز و همكاري در خصوص متن اين توافقنامه نيست. اين تاخيرات قوانين توافق شده براي واكنش نشان دادن به نقض آتش بس در سوريه را كه غيرقابل قبول محسوب مي‌شوند را اجباري مي‌كند. هر روز اقدامات تحريك آميز و خمپاره اندازي‌ها جان غيرنظاميان را مي‌گيرد. : تور روسيه .

رودسكوي ا‌دا‌مه‌ داد: اگر روسيه پاسخي از جانب آمريكا در خصوص اين پيشنهادات دريافت نكند از فردا 22 مارس استفاده يك جانبه از قوانين ذكر شده در اين توافقنامه را آغاز خواهد كرد. ما تاكيد كرديم كه نيروي نظامي تنها پس از دريافت اسناد و مدارك معتبر نسبت به نقض سيستماتيك توسط گروه‌هاي مسلح كه در چارچوب بيانيه مشترك آمريكا – روسيه در خصوص توقف اقدامات خصمانه در سوريه در تاريخ 22 فوريه سال 2016 ميلادي متعهد شده‌اند استفاده مي‌شود. نيروي نظامي عليه گروه‌هاي ناظر بر آتش بس سوريه و همچنين عليه غيرنظاميان و تاسيسات غيرنظامي استفاده نخواهد شد. 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۱:۳۶ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :