تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

پنتاگون: روسيه اكثر جنگنده‌هايش را از سوريه خارج كرده

وزارت دفاع آمريكا اعلام كرد، روسيه اكثر جنگنده‌هاي خود را از سوريه خارج كرده است و به جاي آن از توان توپخانه‌اي خود استفاده مي‌كند. اين درحاليست كه مسكو نيز تاكيد دارد حملات هوايي خود عليه داعش را ادامه خواهد داد.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت شبكه الجزيره، پاتريك رايدر، سخنگوي فرماندهي مركزي ارتش آمريكا گفت: هنوز در نزد آن‌ها (روس‌ها) در سوريه بالگردها و هواپيماهاي باربري وجود دارد اما اكثر جنگنده‌هاي روسيه، سوريه را ترك كرده‌اند.

رايدر افزود: آمريكا طي چند روز گذشته انجام هيچگونه حملات هوايي در سوريه از جمله در منطقه اطراف شهر تدمر (پالمير- تور روسيه ) توسط نيروهاي روسيه را مشاهده نكرده است و به جاي آن از توان توپخانه‌اي خود استفاده مي‌كنند.

وي گفت: تماس‌ها ميان مقامات روس و آمريكايي در اين منطقه به منظور هماهنگي براي پروازها و تحركات هواپيماها بر فراز آسمان سوريه ادامه دارد.

 

 

تور روسيه


طبق اعلام وزارت دفاع روسيه، مسكو در راستاي حمايت از دولت سوريه براي آزادسازي شهر تدمر در استان حمص از دست تروريست‌ها روزانه 20 إلي 25 حمله هوايي صورت مي‌دهد اما خروج اكثر نيروهاي نظامي روسيه از اين كشور ادامه دارد.

سرگئي رودسكوي، رئيس اداره كل عمليات ستاد كل نيروهاي مسلح روسيه گفت: شرايط براي وارد كردن شكست كامل به تروريست‌هاي داعش در شهر تدمر فراهم شده است.

پيشتر ولاديمير پوتين، رئيس جمهوري روسيه به اكثر نيروهاي خود در سوريه دستور عقب نشيني از اين كشور را صادر كرد و گفت آنها بيشتر اهداف خود را با موفقيت محقق كرده‌اند. 

 


تور روسيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۳:۴۶ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :