تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

نفت به بشكه‌اي 42 دلار افزايش يافت

تور روسيه


به گزارش رويترز دليل افزايش قيمت نفت احتمال به نتيجه رسيدن طرح فريز نفتي است كه كشورهاي عضو و غير عضو اوپك آن را دنبال مي‌كنند. كشورهاي ونزوئلا، روسيه، عربستان و قطر طرحي را دنبال مي‌كنند كه عرضه نفت در بازارهاي جهاني در سطح ماه ژانويه باقي بماند.
امروز در بازارهاي جهاني قيمت نفت تحت تاثير كاهش ارزش دلار و احتمال اجراي «طرح فريز نفتي» به بشكه‌اي بيش از 42 دلار افزايش يافت.

به گزارش فارس، امروز در بازارهاي جهاني قيمت نفت برنت با 77 سنت افزايش نسبت به روز گذشته بشكه‌اي 42 دلار و 31 سنت معامله شد؛ قيمت نفت آمريكا هم با رشد 82 سنتي بشكه‌اي 41 دلار و 2 سنت به فروش رفت. تور روسيه ...

به گزارش رويترز دليل افزايش قيمت نفت احتمال به نتيجه رسيدن طرح فريز نفتي است كه كشورهاي عضو و غير عضو اوپك آن را دنبال مي‌كنند. كشورهاي ونزوئلا،روسيه، عربستان و قطر طرحي را دنبال مي‌كنند كه عرضه نفت در بازارهاي جهاني در سطح ماه ژانويه باقي بماند.

كارشناسان مي‌گويند افزايش عرضه نفت در بازارهاي جهاني دليل پايين بودن قيمت است،‌به گفته كارشناسان اكنون 1.5ميليون بشكه در روز مازاد نفت در بازار است.

همچنين كاهش ارزش دلار امروز عامل ديگري براي بالا رفتن قيمت نفت خام در بازارهاي جهاني شد.

امروز جانت يلن رئيس فدرال رزرو آمريكا پيش‌بيني كرده بود قيمت نفت به 50 دلار در هر بشكه برسد.

اوليور جاكوب تحليل‌گر بازار نفت در سوئيس معتقد است اكنون زمان كاهش تقاضا به پايان رسيده و هر چه به تابستان نزديك مي‌شويم تقاضا افزايش خواهد يافت و متناسب با آن قميت بالا مي‌رود. ( تور روسيه )

جاكوب گفت: سال گذشته ذخيره‌سازي بيش از اندازه نفت باعث افت قيمت شد به نظر مي‌رسد عرضه و تقاضا به تعادل نزديك مي‌شود.

اين تحليل‌گر نفت معتقد است قيمت در محدوده بشكه‌اي 40 دلار تثبيت مي‌شود.


تور روسيه - سفر به روسيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۵:۳۷ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :