تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

درخواست اتحاديه اروپا براي تحريم بيشتر روسيه

تور روسيه


در اين بيانيه آمده است: اتحاديه اروپا همچنان به اجراي كامل سياست‌هايش متعهد مي‌ماند كه از جمله آنها تدابير تنبيهي است. اتحاديه اروپا بار ديگر از كشورهاي عضو سازمان ملل متحد مي‌خواهد تا تدابير مشابهي اتخاذ كنند.
 اتحاديه اروپا امروز جمعه خواستار آن شد تا كشورهاي بيشتري بر سر الحاق شبه‌جزيره كريمه به خاك روسيه تحريم اعمال كنند. اين اتحاديه سياسي و اقتصادي اعلام كرد كه دولت‌هاي اروپايي شديدا نگران تقويت نظامي مسكو در اين منطقه هستند.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، اتحاديه اروپا با صدور بيانيه‌اي در سالروز الحاق مجدد كريمه از اوكراين به خاك روسيه گفت كه تمامي تحريم‌هاي آن كه شامل ممنوعيت سرمايه‌گذاري شركت‌هاي اروپايي در استخراج نفت و گاز در درياي سياه روسيه مي‌شود، پا بر جاي خواهد ماند.

در اين بيانيه آمده است: اتحاديه اروپا همچنان به اجراي كامل سياست‌هايش متعهد مي‌ماند كه از جمله آنها تدابير تنبيهي است. اتحاديه اروپا بار ديگر از كشورهاي عضو سازمان ملل متحد مي‌خواهد تا تدابير مشابهي اتخاذ كنند. تور روسيه ...

ايالات متحده آمريكا، اروپا، ژاپن و ساير اقتصادهاي مهم از جمله استراليا و كانادا به دليل آنكه روسيه از طريق برگزاري همه‌پرسي كريمه را مجددا به خاك خود ملحق كرد، تحريم‌هايي را عليه آن اعمال كردند. آنها اين الحاق را به رسميت نمي‌شناسند و اين در حالي است كه برخي ديگر از كشورها از جمله چين و برزيل از انتقاد مستقيم از روسيه پرهيز كردند.

اتحاديه اروپا در ژوئيه 2014 تحريم‌هايش را اعمال كرد و آنها را در دسامبر 2014 شدت بخشيد و براساس آن شهروندان اتحاديه اروپا از داد و ستد مالي با شركت‌هاي مستقر در كريمه منع شدند. " تور روسيه " ...

خبرگزاري‌هاي روسي به نقل از كرملين گزارش كردند كه ولاديمير پوتين، رئيس‌جمهوري روسيه امروز به كريمه سفر مي‌كند. 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۶:۰۸ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :