تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

شرط عربستاني‌ها براي مذاكره با ايران

تور روسيه


تركي الفيصل، شاهزاده سعودي در اظهاراتي عجيب مدعي شد كه اگر ايران "نيروهاي خود را از سوريه خارج كند"، عربستان آماده مذاكره مستقيم با ايران خواهد بود.
به گزارش ايسنا، عضو ارشد خاندان سعودي و رئيس اسبق سازمان جاسوسي عربستان، مدعي شد كه دو كشور منافع مشتركي در منطقه دارند، اما به ادعاي او «ابتدا ايران بايد دست از بي ثبات كردن منطقه بردارد». تور روسيه - سفر به روسيه .
فيصل در گفت‌وگو با خبرنگار بي‌بي‌سي فارسي ادعا كرد: عربستان نمي‌خواهد با ايران و مردمش رابطه بدي داشته باشد، «اما ايران بايد مشخص كند كه در منطقه به دنبال چيست. نمي‌شود در منطقه بي‌ثباتي ايجاد كرد، همانطور كه ايران با حمايت از شبه‌نظاميان مختلف در سوريه، عراق و يمن ايجاد كرده و بعد بگوييد كه آماده گفت‌وگو هستيد».
وي در خصوص عمليات نظامي عربستان سعودي در يمن گفت: تا زماني كه حمايت ايران از حوثي‌ها ادامه داشته باشد، عمليات عربستان هم ادامه خواهد يافت.
به گزارش پايگاه خبري العالم ،او همچنين از تصميم ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيهبراي خارج كردن نيروهاي روس از سوريه استقبال كرد و گفت كه اگر هيچ نيروي خارجي در سوريه نباشد، روند صلح در آن كشور تسريع مي‌شود.
تركي الفيصل ۷۱ ساله از فرزندان ملك فيصل، پادشاه پيشين عربستان سعودي است كه سال‌ها رئيس دستگاه اطلاعاتي عربستان بود.
فيصل يكي از افرادي است كه صهيونيست‌ها براي آشكار كردن روابط خود با رژيم سعودي، با وي رايزني‌هاي طولاني انجام داده اند.
چندي پيش، انتشار تصوير دست دادن تركي فيصل با وزير جنگ رژيم اشغالگر در مونيخ، واكنش‌هاي گسترده اي را در ميان فعالان رسانه‌اي و سياسي عرب برانگيخت و بسياري از كاربران و مخاطبان سايت‌هاي خبري جهان عرب، در اعتراض به دست دادن "ذليلانه" تركي فيصل با يعلون، جملاتي خشم آلود نوشتند.


تور روسيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۹:۵۳ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :