تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

شمخاني: خروج نيروهاي روسي از سوريه غيرمنتظره نبود

تور روسيه


تعيين آينده و سرنوشت سوريه صرفا توسط مردم سوريه صورت مي‌گيرد. هرگونه طرحي كه اين مسئله مهم را ناديده بگيرد همانند گذشته محكوم به شكست است.
دبير شوراي عالي امنيت ملي با بيان اينكه كمك‌هاي مستشاري ايران و روسيه به سوريه ادامه دارد، گفت: خروج روسيه از سوريه بر اساس هماهنگي و برنامه‌هاي از پيش تعيين شده صورت گرفته و به هيچ عنوان غير‌منتظره نبوده است.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما، علي شمخاني نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي صبح امروز با بيان اينكه مقابله با تروريسم متوقف نشده و اين روند همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: پيشروي ارتش سوريه در مناطقي كه گروه‌هاي تروريستي همچنان امنيت مردم و منطقه را تهديد مي‌كنند با كمك‌هاي مستشاري ايران و روسيه و در چارچوب مشترك استمرار خواهد داشت.

به گزارش فارس وي با بيان اينكه تعيين آينده و سرنوشت سوريه صرفا توسط مردم سوريه صورت مي‌گيرد، ادامه داد: هرگونه طرحي كه اين مسئله مهم را ناديده بگيرد همانند گذشته محكوم به شكست است. " تور روسيه "....

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: تضعيف نظام سوريه از ابتدا يك طرح آمريكايي و اسرائيلي براي تضعيف مقاومت در منطقه بود كه تعدادي از كشورهاي منطقه هم با آن همراهي كردند و ارتباطي با دموكراسي ندارد.

شمخاني خاطرنشان كرد: هم اكنون كه تروريسم به اروپا و فراتر از منطقه نيز گسترش يافته متاسفانه باز هم شاهد ادامه سياست اشتباه گذشته در قبال سوريه هستيم.

وي با بيان اينكه تفكيك تروريسم و رويكردهاي دوگانه مقابله با آن راهبرد مخالفان امنيت منطقه است، خاطرنشان كرد: تمام گروه‌هاي تروريستي و وجوه مختلف آن بايد مورد تمركز و مقابله قرار گيرد و مشروعيت بخشيدن سياسي به آنها موجب تثبيت تروريسم در منطقه خواهد شد كه عواقب خطرناك آن متوجه اروپا و ديگر همسايگان مي‌شود.

دبير شوراي عالي امنيت ملي با محكوم كردن تصميم شوراي همكاري خليج فارس و اتحاديه عرب عليه حزب‌الله تصريح كرد: حزب‌الله لبنان نقش اساسي در شكست گروه‌هاي تروريستي در سوريه و حفظ امنيت لبنان داشته و محبوبيت فراگير آن در جهان اسلام و كشورهاي عربي موجب خشم رژيم صهيونيستي و مزدوران آن شده است. ( تور روسيه ...)

شمخاني عنوان كرد: كشورهايي كه با رويكردهاي سياسي سعي دارند نيروهاي مقابله‌كننده در برابر تروريست‌ها به ويژه حزب‌الله و حشدالشعبي را كنار بگذارند و در مقابل تروريست‌هاي خشن تكفيري را با ايجاد وجهه سياسي تبديل به متحد خود نمايند، در برابر تاريخ و وجدان ملت‌ها بايد پاسخگو باشند.

وي با تجليل از هوشياري برخي كشورها در مخالفت با اين تصميم كه مورد درخواست رژيم صهيونيستي است، خاطر نشان كرد: همراهي نكردن با كساني كه در جنگ 33 روزه اسرائيل عليه لبنان و ديگر جنگ‌هاي اين رژيم عليه مردم فلسطين با سكوت خود دشمن و تهديد اول جهان اسلام را تقويت كردند، وظيفه مهم و نشان‌دهنده رفتار مسئولانه است.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۷:۴۴ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :