تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

تفاهم نامه همكاري استان زنجان با استان چليابينسك روسيه امضاء شد

> تور روسيه <


تفاهم نامه همكاري استان زنجان با استان چليابينسك روسيه امضاء شد

استان‌ها > تور روسيه > زنجان - چمشيدانصاري استاندار زنجان، در حاشيه مراسم تبادل تفاهم نامه همكاري بين استان زنجان و استان چليابينسك كشور روسيهاظهار داشت: بر اساس قراردادهاي همكاري متقابل بين جمهوري اسلامي و فدراسيون روسيه در حوزه هاي مختلف اعم از فعاليت هاي صنعتي، كشاورزي، گردشگري، فرهنگي و ورزشي تفاهم نامه بين اينجانب و استاندار چليابينسك، به امضاء رسيد.

به گزارش خبر آنلاين ، استاندار زنجان  اظهار داشت: اميدواريم با قراردادهاي تكميلي بتوانيم زمينه توسعه علمي و مرتبط بين دو استان را بيش از پيش فراهم كنيم.

 

 انصاري با بيان اينكه اراده جدي بر توسعه روابط بين جمهوري اسلامي و فدراسيون روسيه وجود دارد گفت: اميدواريم بتوانيم اين عزم و اراده را در مقام همكاري به مشاركتهاي موثرتر بين دو طرف تبديل كنيم. تور روسيه /

بوريس دوبرونسكي استاندار چليابيسك اظهار داشت: اين سفر بعد از سه سال تلاش براي ديدارها در خصوص همكاري استان چليابينسك با زنجان فراهم شد و امروز نتيجه خوبي از اين سفر گرفتيم.

وي تأكيد داشت: اين ديدار زمينه همكاري دو استان، براي ارتقاء سطح زندگي مردم زنجان و روسيه را فراهم خواهد نمود.

استاندار چليابينسك، پتانسيل استان زنجان در زمينه كشاورزي و آبزي پروري را مطلوب عنوان نمود و گفت: با توجه به ظرفيت خوب استان در زمينه توليد و پرورش ماهي، صادرات ماهي بصورت فريز شده به استان چليابينسك اولين موضوعي بود كه در توافقنامه مطرح شد. " تور روسيه و سفر به روسيه "...

وي در خصوص صنعت گردشگري و توسعه آن در استان زنجان اظهار داشت: علاقمندي در طرفين براي توسعه فعاليتهاي گردشگري زمينه خوبي براي انعقاد توافق نامه در اين موضوع شد.

بوريس دوبرونسكي اظهار اميدواري نمود: وجود معادن مختلف در استان زنجان و توليد ماشين آلات و دستگاههاي مختلف در حوزه معدن در چليابينسك، زمينه همكاري دو جانبه در اين حوزه را فراهم نمود.

وي افزود: زنجان در توليد برق و سرب قطبي قوي است و ما مي توانيم خريدار اين محصولات باشيم. ( تور روسيه )

به گفته استاندار زنجان، همكاري درحوزه معدن و تكنولوژي مرتبط با آن، پرورش ماهي و آبزي پروري، توسعه گردشگري بين دو طرف، همكاريهاي بين دانشگاههاي دو استان در زمينه مبادلات علمي، دانشجو و اعضاي هيأت علمي چهار بخش مهم توافق نامه بعمل آمده بين استان زنجان و استان چليابينسك مي باشد.

انصاري در پايان خاطر نشان شد: تفاهم نامه هاي به امضاء رسيده 5 سال اعتبار دارد و اين فرصت را فراهم مي كند تا تفاهم نامه هاي جزئي در موارد مختلف و در مذاكرات بعدي به صورت نهايي تنظيم و مبناي عمل و اقدام بعدي ما باشد.

 

تور روسيه 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۵۵:۱۳ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :