تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

پوتين حملات تروريستي بروكسل را محكوم كرد

رئيس جمهوري روسيه حملات تروريستي روز سه شنبه در بروكسل پايتخت بلژيك را به شدت محكوم كرد.

خبرگزاري مهر: «ولاديمير پوتين» رئيس جمهوري روسيه حملات تروريستي روز سه شنبه در بروكسل پايتخت بلژيك را به شدت محكوم و اين حادثه را به پادشاه اين كشور تسليت گفت. 
 
لازم به ذكر است كه بروكسل پايتخت بلژيك پيش از ظهر امروز (سه شنبه / تور روسيه...) شاهد سلسله انفجارهاي تروريستي بود كه تاكنون ۲۳ نفر در اثر اين انفجارها كشته و ۵۰ نفر زخمي شدند. 
 
در پي وقوع انفجارهاي امروز در پايتخت بلژيك، نيروهاي امنيتي اقدام به تخليه دفتر نخست وزيري و همچنين ساختمان مجلس در بروكسل كردند. وزارت كشور بلژيك هم از مردم بروكسل خواست تا از منازل خود خارج نشوند. به دنبال اين حملات، فعاليت مترو در بروكسل نيز متوقف شد. 
 
در پي حملات تروريستي امروز در پايتخت بلژيك، نشست اتحاديه اروپا در بروكسل نيز لغو شده است. علاوه بر آن منابع خبري از بسته شدن مرز فرانسه و بلژيك و تشديد تدابير امنيتي در مراكز هسته اي خبر دادند. 
 
در همين حال وزارت حمل و نقل روسيه در پي انفجارهاي تروريستي بروكسل اعلام كرد كه اوضاع امنيتي در تمام فرودگاه هاي روسيه را مورد ارزيابي قرار مي دهد. «ماكسيم سوكولوف» وزير حمل و نقل روسيه گفت: ما اين حوادث را مدنظر قرار داده و به صورت جدي اوضاع امنيتي در فرودگاه هاي روسيه را مورد ارزيابي قرار خواهيم داد. 
تور روسيه در تهران ..


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۰۸:۵۹ توسط:مركز تور ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :