تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

وقوع زلزله 6.6 ريشتري در روسيه

تور روسيه


اين زمين لرزه در فاصله 235 كيلومتري شهر «نيكولسكوي» رخ داد و كانون آن در عمق 65 كيلومتري زمين بود.
زمين‌لرزه اي با مقياس 6.6 ريشتر در سواحل شرقي روسيه رخ داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  شين‌هوا، اداره پژوهش هاي زمين شناسي آمريكا روز يكشنبه از وقوع زمين لرزه اي به بزرگي شش و شش دهم درجه در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر، تور روسيه ) در سواحل شرقي روسيه خبر داد.

اين زمين لرزه در فاصله 235 كيلومتري شهر «نيكولسكوي» رخ داد و كانون آن در عمق 65 كيلومتري زمين بود.

تا كنون گزارشي درباره خسارات احتمالي ناشي از اين زمين لرزه منتشر نشده است.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۲:۳۴ توسط:مركز تور ايران موضوع:

افشاگري ويكي‌ليكس از بزرگترين نگراني عربستان

تور روسيه


بسيار مهم است كه تاكيد كنيم اگر نظام سوريه به هر شكلي بتواند بقاي خود را حفظ كند و بحران كنوني را پشت سر گذارد، ماموريت اصلي، انتقام از كشورهايي خواهد بود كه با اين اقدام مخالفت كردند؛ هدف نخست عربستان سعودي و برخي از كشورهاي خليج فارس اين خواهد بود. براي همين بايد از هر راهي براي سرنگوني نظام سوريه استفاده كرد.
ويكي‌ليكس فاش كرد، وارد شدن روسيه به جنگ در سوريه، بزرگترين نگراني عربستان سعودي بود.

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از  خبرگزاري اسپوتنيك، پايگاه اينترنتي «ويكي‌ليكس - تور روسيه » متن كامل نامه هاي محرمانه عربستان سعودي را كه در تابستان 2015 فاش شد، منتشر كرد كه بر اساس آن بزرگترين نگراني رياض در مسئله سوريه مشخص شده است. بر اساس اين اسناد، آنچه كه رياض بيش از همه از آن مي ترسيد وارد شدن روسيه به جنگ در سوريه بود.

علاوه بر اين همان گونه كه «گلوبال ريسرچ Global Research» اعلام كرده است، اين نگراني عربستان سعودي به اندازه اي شديد بود كه مقامات اين كشور از انتقاد و حمله به رهبران روس از سوي رسانه ها جلوگيري كردند.

گلوبال ريسرچ افزود، بر اساس اسناد محرمانه اي كه تاريخ آنها به سال 2012 برمي گردد، آماده كردن مقدمات و اجراي كودتا در سوريه با توسل به زور تنها زماني امكان پذير خواهد بود كه مسكو به اين مسئله بي توجه باشد.

در اين اسناد آمده است، «بسيار مهم است كه تاكيد كنيم اگر نظام سوريه به هر شكلي بتواند بقاي خود را حفظ كند و بحران كنوني را پشت سر گذارد، ماموريت اصلي، انتقام از كشورهايي خواهد بود كه با اين اقدام مخالفت كردند؛ هدف نخست عربستان سعودي و برخي از كشورهاي خليج فارس اين خواهد بود. براي همين بايد از هر راهي براي سرنگوني نظام سوريه استفاده كرد.»

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۲:۰۵ توسط:مركز تور ايران موضوع:

روسيه آمريكا را تهديد كرد

تور روسيه


مسكو پيشنهادات مكاتبه‌اي را در تاريخ بيست و پنجم فوريه سال جاري ميلادي به آمريكا ارسال كرده است. رايزني‌هاي روسيه – آمريكا در تاريخ 18 مارس سال جاري ميلادي در امان نشان داد كه آمريكا آماده صحبت درباره پيشنهادات در خصوص نظارت بر آتش بس در سوريه نيست.
رييس عمليات‌هاي اصلي ستاد ارتش روسيه امروز (دوشنبه - تور روسيه ) اعلام كرد: اگر مسكو پاسخ آمريكا را نسبت به پيشنهاداتش در خصوص نظارت بر آتش بس در سوريه دريافت نكند آماده است تا از فردا به صورت يك جانبه عليه گروه‌هاي مسلحي كه به صورت نظام مند آتش بس سوريه را نقض مي‌كنند متوسل به استفاده از نيروي نظامي شود.

به گزارش ايسنا خبرگزاري ايتارتاس، سرگئي رودسكوي، رييس عمليات اصلي ستاد ارتش روسيه، گفت: مسكو پيشنهادات مكاتبه‌اي را در تاريخ بيست و پنجم فوريه سال جاري ميلادي به آمريكا ارسال كرده است. رايزني‌هاي روسيه – آمريكا در تاريخ 18 مارس سال جاري ميلادي در امان نشان داد كه آمريكا آماده صحبت درباره پيشنهادات در خصوص نظارت بر آتش بس در سوريه نيست.

وي گفت: رايزني‌هاي روسيه – آم به نقل از ريكا نشان داد كه آمريكا آماده مذاكرات متمركز و همكاري در خصوص متن اين توافقنامه نيست. اين تاخيرات قوانين توافق شده براي واكنش نشان دادن به نقض آتش بس در سوريه را كه غيرقابل قبول محسوب مي‌شوند را اجباري مي‌كند. هر روز اقدامات تحريك آميز و خمپاره اندازي‌ها جان غيرنظاميان را مي‌گيرد. : تور روسيه .

رودسكوي ا‌دا‌مه‌ داد: اگر روسيه پاسخي از جانب آمريكا در خصوص اين پيشنهادات دريافت نكند از فردا 22 مارس استفاده يك جانبه از قوانين ذكر شده در اين توافقنامه را آغاز خواهد كرد. ما تاكيد كرديم كه نيروي نظامي تنها پس از دريافت اسناد و مدارك معتبر نسبت به نقض سيستماتيك توسط گروه‌هاي مسلح كه در چارچوب بيانيه مشترك آمريكا – روسيه در خصوص توقف اقدامات خصمانه در سوريه در تاريخ 22 فوريه سال 2016 ميلادي متعهد شده‌اند استفاده مي‌شود. نيروي نظامي عليه گروه‌هاي ناظر بر آتش بس سوريه و همچنين عليه غيرنظاميان و تاسيسات غيرنظامي استفاده نخواهد شد. 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۱:۳۶ توسط:مركز تور ايران موضوع:

پوتين حملات بروكسل را محكوم كرد

تور روسيه


پوتين عميق ترين همدردي و تسليت خود را به مردم بلژيك اعلام كرده است. پوتين پيام تسليتي را نيز در رابطه با كشته شدن چندين غير نظامي در انفجارهاي بروكسل، براي فيليپ پادشاه بلژيك ارسال كرده است.
 رئيس جمهور روسيه به شدت انفجارهاي بروكسل را محكوم كرد و به مردم بلژيك اطمينان داد كه در اين شرايط سخت، مسكو در كنار آنها خواهد بود.

به گزارش تسنيم به نقل از اسپوتنيك، ديمتري پسكوف سخنگوي كرملين امروز سه شنبه تاكيد كرد: ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه به شدت انفجارهاي بروكسل را محكوم كرده و به مردم بلژيك اطمينان داده است كه در اين شرايط سخت و دشوار در كنار آنها خواهد بود.

وي در ادامه تصريح كرد: پوتين عميق ترين همدردي و تسليت خود را به مردم بلژيك اعلام كرده است. پوتين پيام تسليتي را نيز در رابطه با كشته شدن چندين غير نظامي در انفجارهاي بروكسل، براي فيليپ پادشاه بلژيك ارسال كرده است. / تور روسيه : در ايران .

دفتر دادستان بروكسل تاييد كرده است كه در دو حمله انتحاري در فرودگاه زاون تم بروكسل حداقل 13 نفر كشته و 35 نفر ديگر زخمي شدند.

پسكوف افزود: رئيس جمهور به شدت اين جنايات وحشيانه را محكوم كرده و همدردي خود با با مردم بلژيك اعلام نموده و مردم بلژيك اطمينان داده است كهروسيه در اين شرايط سخت با آنها همبستگي و اتحاد كاملي دارد.

شبكه ان‌بي‌سي‌نيوز نيز به نقل از منابع امنيتي بلژيكي از وقوع چندين تلفات در پي اين دو انفجار خبر داد. پليس بلژيك به صورت رسمي از جان باختن يك تن و زخمي شدن چندين نفر ديگر خبر داده است.

اما برخي منابع خبري به نقل از نيروهاي آتش‌نشاني بروكسل اعلام كرده‌اند كه بر اثر اين دو انفجار دستكم 13 تن كشته و 35 نفر ديگر زخمي شده‌اند.

انفجار در متروي شهر بروكسل كه پس از انفجارهاي فرودگاه اين شهر اتفاق افتاد منجر به كشته شدن دستكم 10 تن شده است. همچنين 15 تن نيز در اين انفجار زخمي شده‌اند.

پس از انفجار‌هاي امروز در شهر بروكسل تدابير امنيتي در فرودگاه شارل‌دوگول فرانسه و فرانكفورت آلمان تشديد شد.

گزارش‌ها حاكي از اين است كه فرودگاه بروكسل هدف حمله تروريستي قرار گرفته است. انفجارهاي بروكسل چند روز پس از آن اتفاق افتاده است كه صلاح عبدالسلام طراح اصلي حملات تروريستي پاريس در بلژيك بازداشت شده است.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۰:۲۴ توسط:مركز تور ايران موضوع:

مركز تخصصي سفر به هند

مركز تخصصي سفر به هند با تكيه بر بيش از ۲۵ سال سابقه مديران خود در صنعت گردشگري و با استفاده از پرسنل كارآزموده از سال ۱۳۶۹ با ياري ايزد مننان شروع به فعاليت نموده است. اين مركز هدف خود را ارئه خدماتي جامع و تخصصي در حوزه تور هاي مسافرتي كشور هند قرارداده است. مديران و پرسنل اين مركز همواره با جديت و دلسوزي به دنبال ارائه بهترين خدمات با سهل ترين شرايط ومناسب ترين نرخ ها براي علاقه مندان سفر به هند هستند. لازم به ذكر است كه اين مجموعه تنها مركز تخصصي سفر به هند در ايران ميباشد و تور هاي خود را به صورت چارتري و مستقيم و بدون واسطه برگزار مي نمايد و به پشتوانه تعهدات سنگين خود توانسته است به قيمت هاي رقابتي توام با كيفيت ممتاز خدمات دست يابد.

اين مجموعه داراي “مجوز بند ب” ميباشد و تا به امروز افتخارات و تنديس هايي در حوزه گردشگري و مشتري مداري كسب نموده است .

 

مجددا تاكيد ميگردد كه اين مركز تنها مجموعه تخصصي سفر به هند در كشور جمهوي اسلامي ايران ميباشد

براي مشاهده تور هند ميتوانيد به لينك مقابل مراجعه فرماييد ==> تور هند

 

مديران مجموعه :

خلبان جبلي

شماره تماس : ۰۹۱۲۵۴۰۰۶۶۷

ايميل : jebelli@india-tour.ir


 

مهندس حميد رمضاني

شماره تماس : ۰۹۳۶۶۸۷۶۴۶۴

ايميل : hamid@india-tour.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۴:۵۷ توسط:مركز تور ايران موضوع: