تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

برقراري پروازهاي مستقيم هوايي ايران و سه شهر روسيه

تور روسيه



برقراري پروازهاي مستقيم هوايي ايران و سه شهر روسيه

اقتصاد - تور روسيه > صنعت - اعتماد به نقل ازنايب‌رييس اتاق بازرگاني مشترك ايران و روسيهنوشت:هفته‌اي شش پرواز ميان ايران و مسكو انجام مي‌شود كه به زودي به ١٠ پرواز در هفته افزايش مي‌يابد

نايب‌رييس اتاق بازرگاني مشترك ايران و روسيه هم گفت: براي تسهيل در تردد بازرگانان ايران و روسيه و افزايش مبادلات تجاري، پروازهاي منظم هوايي ميان ايران و فرودگاه‌هاي مسكو، سن‌پترزبورگ و سوچيبرقرار شده است، ضمن اينكه پروازي ميان ايران و آستاراخان نيز به زودي برقرار مي‌شود.

قدير قيافه اظهار داشت: هفته‌اي شش پرواز ميان ايران و مسكو انجام مي‌شود كه به زودي به ١٠ پرواز در هفته افزايش مي‌يابد، ضمن اينكه دو تا سه پرواز در هفته به مقصد سن‌پترزبورگ وجود دارد و به مقصد فرودگاه سوچي نيز سه تا پنج پرواز در هفته به‌زودي انجام مي‌شود. از ابتداي سال جديد شمسي پرواز ايران به مقصد آستاراخان با هفته‌اي يك پرواز برقرار مي‌شود. 

 

تور روسيه - سفر به روسيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۵۳:۲۵ توسط:مركز تور ايران موضوع:

ديدار سفير روسيه با استاندار زنجان

تور روسيه


ديدار سفير روسيه با استاندار زنجان

استان‌ها > تور روسيه - زنجان - سفير روسيه در ايران گفت: اميدواريم خروج بخشي از نيروهاي نظامي روسيه از سوريه، تاثير مثبتي روي مذاكرات صلح بين طرف هاي سوري در ژنو بگذارد.

تور روسيه 

 

به گزارش خبرآنلاين لوان جاگاريان افزود: روسيه سياست هاي نزديك و تنگاتنگي را در سوريه با ايران دارد و از سوي ديگر با طرف آمريكايي نيز همكاري هايي در خصوص مسائل سوريه صورت مي گيرد.

وي ادامه داد: اقدام نظامي روسيه در سوريه ضربات سنگين و دندان شكني را بر تروريست ها وارد كرد و در مجموع اهداف پيش بيني شده در اقدام نظامي اين كشور در مبارزه با تروريست ها در سوريه محقق شد.

انصاري استاندار زنجان با اشاره به افزايش سطح تعاملات تجاري ايران و روسيه اظهار داشت :قابليت ارتباطات تجاري ايران و روسيه در بخشهاي مختلف قابل ارتقاء است و در اين خصوص بانك ملي ايران ميتواند حواله هاي مالي را در روسيه بدون نياز به مباحث سوئيفت عملياتي نمايد . تور روسيه ...
استاندار زنجان عنوان نمود : با توجه به آذري بودن استان زنجان مناطق داغستان ، آستاراخان و اورال جنوبي روسيه ميتواند بعنوان هدف گردشگري مطرح باشند .
تسهيل ويزا براي تجار و بازرگانان و دانشجويان به روسيه از مباحثي بود كه در اين ديدار مطرح و عنوان شد : درماه فوريه شركت ويزا راشا در تهران تاسيس شده و تاكنون 35 هزار نفر از شهروندان ايراني از روسيهويزاي توريستي دريافت نمودند.

 

تور روسيه ...


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۵۲:۵۶ توسط:مركز تور ايران موضوع:

استاندار چليابينسك روسيه از زنجان ديدار كرد

تور روسيه



استاندار چليابينسك روسيه از زنجان ديدار كرد

استان‌ها >تور روسيه > زنجان - جمشيد انصاري در ديدار با استاندار چليابينسك كشور روسيه و هيات همراه با اشاره به محوريت سه صنعت سرب و روي، برق و نساجي استان گفت: استان زنجان رتبه دوم صنايع نساجي در كشور ايران را در اختيار دارد و 60 درصد از صنعت سرب و روي ايران و 20 درصد از صنعت برق در استان مستقر مي باشد.

تور روسيه

 

به گزارش خبرآنلاين استاندار زنجان با اشاره به موقعيت سوق الجيشي و ترانزيتي اين استان گفت: زنجان از طريق ريلي و جاده هاي زميني در مسير منحصر به فرد ايران به اروپا قرار دارد ضمن اينكه اين مسير، مسير آسياي ميانه به اروپا نيز به شمار مي رود و كشورهاي تركمنستان، قزاقستان، تاجيكستان و ازبكستان نيز از همين مسير به اروپا تردد مي كنند.

انصاري تاكيد كرد: بر اساس تصميم دولت اولين مركز لجستيك كشور را در استان زنجان ايجاد مي كنيم. تور روسيه ...
وي با بيان اينكه عرض خطوط ريلي زنجان با روسيه همخواني ندارد، افزود: خطوط راه آهن اين استان با عرض خطوط راه آهن هاي بين المللي استاندارد است ولي در منطقه جلفا امكاناتي داريم كه قطارهاي ايران مي توانند در اين منطقه محور خودشان را با محور راه آهن روسيه تطبيق دهند.
استاندار زنجان با بيان اينكه براي ارتباط از طريق راه آهن با روسيه مشكلي نداريم، گفت: استفاده از اين راه آهن فعلا منوط به حل مسائل كشور ارمنستان و آذربايجان است چون آن خط وارد نخجوان مي شود و براي دسترسي به راه آهن روسيه بايد از داخل كشور ارمنستان عبور كند.
انصاري اظهاركرد: در زمان حاضر راه آهن جديدي را به آستارا راه اندازي مي كنيم تا بتوانيم از اين طريق مستقيم به باكو پايتخت آذربايجان متصل و از قسمت غربي ايران به شبكه راه آهن روسيه مرتبط شويم.
وي با بيان اينكه در زمان حاضر ارتباط با چليابينسك را مي توان از طريق قزاقستان برقرار كرد يادآورشد: هم اكنون قطارها از روسيه و قزاقستان وارد ايستگاه شهيد مطهري مشهد مي شوند و آنجا خطوطشان عوض مي شود و واگن هاي روس به محور واگن هاي قابل تردد در ايران تبديل مي شود.
استاندار زنجان با بيان اينكه فرودگاه زنجان داراي مرز هوايي بين المللي است گفت: بخشي از بارهاي درياي خزر در آستارا و انزلي وارد مي شود و از اين مناطق با 300 كيلومتر طي مسير وارد زنجان مي شود و اين مسير داراي جاده هاي مناسبي است.
انصاري از بهره برداري راه آهن رشت به قزوين در سال آينده خبر داد و افزود: با راه اندازي اين خط، ارتباط زنجان با اين استان از طريق ريلي نيز فراهم مي شود.
وي ادامه داد: اگر بارها وارد بندر تركمن شود به روسيه نزديكتر است و مي توانيم از طريق ريلي بارها را وارد استان زنجان كنيم و از بندر آستاراخان نيز محموله هاي باري وارد بندر تركمن مي شود. ( تور روسيه )

 

 

 

استاندار زنجان گفت: در حال حاضر كشتي هاي باري با ظرفيت شش هزار تن در بندرهاي تركمن و اميرآباد پهلو گرفته و مي توانند بارها را تخليه كنند.

 

انصاري به توليدات بخش كشاورزي استان زنجان اشاره كرد و افزود: در اين استان مواد پروتئيني و لبني مازاد بر نياز استان توليد مي شود كه بخشي از اين توليدات صادر و بخشي ديگر نيز در بازارهاي داخلي كشور مورد استفاده قرار مي گيرد.
وي به آمادگي اين استان براي تامين دانه مورد نياز مرغداري ها و مراكز دامپروري از طريق كشت فراسرزميني اشاره كرد و يادآورشد: زنجان آمادگي دارد تا با همكاري استان چليابيسنك، دان و علوفه مورد نياز خود را از طريق كشت در مزارع اين استان تآمين كند.

همكاري در زمينه توليد و پرورش ماهي و اصلاح نژاد گوسفندان از ديگر مواردي بود كه استاندار زنجان به آنها اشاره نمود.
در اين ديدار وزير توسعه اقتصادي، كشاورزي، علوم و فناوري، معاون وزير توسعه تجارت اقتصادي، رئيس اداره تشريفات، نماينده وزارت تجارت توسعه فناوري، مسئول توسعه تجاري استان چليابينسك حضور داشتند.

 

 

سفر به روسيه - تور روسيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۵۲:۱۰ توسط:مركز تور ايران موضوع:

مروري بر مهمترين تصميمات نظامي روسيه در سوريه

تور روسيه


بين الملل > تور روسيه / خاورميانه - ايسنا نوشت: رئيس‌جمهور روسيه روز دوشنبه پايان عمليات ارتش خود در سوريه را اعلام و به وزير دفاع خود دستور داد كه نيروهاي اصلي روسيه را از سوريه خارج كند.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا / تور روسيه ..)، به نقل از شبكه خبري الجزيره، دستور ولاديمير پوتين براي خروج نيروهاي اصلي روسيه از سوريه براي همگان غافلگيركننده بود همانطور كه ورود نيروهاي روسيه براي جنگ عليه داعش در سوريه نيز براي همگان غافلگيركننده بود و بسياري از طرف‌هاي غربي به آن اعتراض كرده بودند.

مهم‌ترين مسائل و موارد مربوط به مداخله نظامي روسيه در سوريه به شرح زير است:

21 سپتامبر 2015: روسيه درباره هماهنگي نظامي با اسرائيل درباره سوريه صحبت كرد.

30 سپتامبر 2015: ارتش روسيه حملات خود عليه گروه‌هاي مسلح در سوريه را آغاز كرد. اين حملات به درخواست مشروع دولت سوريه و با هدف كمك به ارتش سوريه براي كنترل بر مناطق تحت سيطره گروه‌هاي مسلح صورت گرفت. اين حملات نقش مثبتي در كمك به ارتش سوريه داشت و باعث شد كه نيروهاي دولتي سوريه بسياري از مناطق از جمله مناطق حومه حلب را آزاد كنند.

24 نوامبر 2015:
 تركيه يك جنگنده روسي را به بهانه نقض حريم هوايي‌اش سرنگون كرد. سرنگوني اين جنگنده موجب تنش در روابط ميان دو كشور شد و مسكو تحريم‌هاي اقتصادي را عليه آنكارا اعمال كرد.

26 نوامبر: روسيه راه‌اندازي سامانه موشكي إس400 در سوريه را اعلام كرد.

سوم دسامبر: روسيه فرودگاه الشعيرات در حمص را به عنوان دومين پايگاه نظامي خود در سوريه راه اندازي كرد. - تور روسيه ...

14 مارس: پوتين به وزير دفاع خود دستور خارج كردن نيروهاي اصلي از سوريه را داد. سوريه نيز تأكيد كرده كه اين اقدام با هماهنگي ميان پوتين و بشار اسد، رئيس‌جمهور سوريه صورت گرفت.

اين اقدام روسيه همزمان با آغاز مذاكرات ژنو ميان هيات دولت و مخالفان سوريه و در حالي صورت گرفت كه از حدود دو هفته پيش آتش‌بس در اين كشور برقرار شد.

 

تور روسيه - سفر به روسيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۵۱:۴۴ توسط:مركز تور ايران موضوع:

سامانه هاي اس400 و يك هزار پرسنل نظامي روسيه در سوريه مي‌مانند


ين الملل > خاورميانه - تور روسيه - ايسنا نوشت: رئيس كميته دفاع مجلس علياي پارلمان روسيه برآورد كرده كه حدود 1000 پرسنل نظامي روسيه در دو پايگاه اين كشور در سوريه باقي خواهند ماند.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا / تور روسيه ...)، به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، ويكتور اوزرف، رئيس كميته دفاع مجلس علياي پارلمان روسيه امروز (سه‌شنبه - تور روسيه) گفت: برآورد مي‌كنم كه حدود 1000 پرسنل نظامي روسيه در دو پايگاه اين كشور در سوريه باقي خواهند ماند.

وي افزود: روسيه حداقل به دو گردان و يا به طور كلي به 800 نيرو براي حفاظت از اين دو پايگاه نياز دارد. اين نيروها به انجام عمليات‌هاي شناسايي هوايي ادامه خواهند داد. در نتيجه به حضور تعدادي خلبان و خدمه هواپيما نياز است و كارشناسان نظامي كه به ارتش سوريه نيز مشورت مي‌دهند، در اين دو پايگاه باقي خواهند ماند.

اين برآورد پس از آن صورت گرفت كه ولاديمير پوتين، رئيس جمهوري روسيه روز دوشنبه اعلام كرد تعدادي از هواپيماها و نيروهاي روسيه از سوريه خارج خواهند شد.

روسيه افشا نكرده كه چه تعداد سرباز مستقر در سوريه دارد؛ جاييكه در آن يك تاسيسات دريايي و همچنين يك پايگاه هوايي را حفظ خواهد كرد اما برآوردهاي آمريكا حاكي از آن است كه تعداد پرسنل نظامي روسيه بين 3000 تا 6000 تن است.

وزارت دفاع روسيه همچنين از حفظ سامانه موشكي اس 400 و ديگر تجهيزات دفاع هوايي خود در سوريه خبر داد.

معاون وزير دفاع روسيه نيز گفت كه بمباران موضاع تروريست‌ها در سوريه ادامه خواهد داشت.

 

تور روسيه - سفر به روسيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۵۱:۱۵ توسط:مركز تور ايران موضوع:

توضيح كرملين درباره خروج نظامي روسيه از سوريه


بين الملل > خاورميانه/ تور روسيه - ايسنا نوشت: در پاسخ به برخي ادعاها درباره اهداف مسكو از خروج ازروسيه؛ كرملين اعلام كرد كه تصميم خروج نيروهاي روسيه با هدف تلاش براي اعمال فشار بر بشار اسد نيست.



به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا- تور روسيه )، به نقل از شبكه خبري روسيا اليوم، در پي اعلام تصميم روسيه براي خارج كردن نيروهايش از سوريه ديميتري پسكوف، سخنگوي كرملين اعلام كرد: مأموريت اصلي ما در مرحله كنوني حمايت از روند مسالمت‌آميز در سوريه است.

سخنگوي كرملين تأكيد كرد كه تصميم مسكو براي خارج كردن نيروهايش با هدف تلاش براي اعمال فشار بر بشار اسد، رئيس‌جمهور سوريه نيست.

به دنبال اعلام روسيه براي خارج كردن نيروهاي خود از سوريه برلين اعلام كرد كه اين اقدام فشارها بر اسد را بيشتر مي‌كند.

وزير خارجه آلمان مدعي شده كه عقب‌نشيني نيروهاي روس از خاك سوريه دمشق را مجبور خواهد كرد در مذاكرات ژنو گفتگوي سياسي جدي را آغاز كند.

ولاديمير پوتين، رئيس‌جمهور روسيه به وزير دفاع خود دستور داده كه نيروهاي روسي را از خاك سوريه خارج كند. درحال حاضر نيز روسيه خروج تجهيزات نظامي از جمله جنگنده‌هايش را آغاز كرده است.

ديميتري پسكوف گفت: تصميم پوتين براي خارج كردن نيروهاي خود از سوريه ناخرسندي مسكو از موضع بشار اسد نيست. پوتين براساس نتايج عمليات نيروهاي روسي در سوريه چنين تصميم گرفته است. اين موضوع در مذاكرات با رهبران خارجي مطرح نشده و پوتين به تنهايي چنين تصميمي گرفته است.

وي افزود: تعدادي از نظاميان روس در پايگاه‌هاي حميميم و طرطوس باقي مي‌مانند.

 

 

سفر به روسيه - تور روسيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۵۰:۵۱ توسط:مركز تور ايران موضوع:

ورود هواپيماي حامل كمك نظامي روسيه به اربيل

تور روسيه 

 

 

بين الملل > تور روسيه > خاورميانه - معاون كنسول روسيه در شهر اربيل عراق اعلام كرد كمك هاي نظامي روسيه به منطقه كردستان رسيد.



واحد مركزي خبر به نقل از تلويزيون الميادين گزارش داد:  معاون كنسول روسيه در شهر اربيل عراق اعلام كرد كمك هاي نظامي روسيه به منطقه كردستان رسيد. 
معاون كنسول روسيه در گفتگو با الميادين تاكيد كرد يك فروند هواپيماي ترابري نظامي روسيه كه حامل سلاح است وارد فرودگاه اربيل شد. 
اين ديپلمات روس افزود: اين هواپيما حامل انواع توپخانه و موشك هاي ضدزره است. اين سلاح ها در چارچوب قراردادهاي توافق شده با بغداد، در اختيار نيروهاي پيشمرگه قرار مي گيرد. 
وي خاطر نشان كرد: اين سلاح ها بسيار كارآمد هستند و ارتش روسيه از آنها براي منهدم كردن زره پوش هاي دشمن استفاده مي كند.



تور روسيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۵۰:۲۲ توسط:مركز تور ايران موضوع:

پيشرفته ترين هواپيماي جاسوسي روسيه در سوريه

تور روسيه



اين هواپيما داراي رادار فوق پيشرفته و سيستم شنود بسيار پيشرفته و دوربين هاي بسيار پيشرفته براي شناسايي تحركات زميني است.
روسيه يك فروند از هواپيماي پيشرفته جاسوسي خود را به سوريه اعزام كرده است.

به گزارش عصر ايران به نقل از سي ان ان ترك، اين هواپيما كه " تي يو 214 آر " نام دارد از شهر كازان روسيه برخاسته و با عبور از حريم هوايي ايران و عراق در پايگاه هوايي شهر لاذقيه سوريه مستقر شده است.

از اين هواپيماي جاسوسي پيشرفته  تنها دو فروند در ناوگان نيروي هوايي روسيه (تور روسيه ) موجود است.

اين هواپيما داراي رادار فوق پيشرفته و سيستم شنود بسيار پيشرفته و دوربين هاي بسيار پيشرفته براي شناسايي تحركات زميني است.

اين هواپيما پيشتر در جريان بحران اوكراين و در شبه جزيره كريمه مورد استفاده ناوگان هوايي روسيه قرار گرفته بود. اين هواپيماي جاسوسي در سال 2013 وارد ناوگان هوايي روسيه شده است.

هم اكنون شمار زيادي از جنگنده ها و هواپيماهاي نظامي روسيه در سوريه حضور دارند. جنگنده هاي روسي در سوريه مراكز گروه هاي مسلح مخالف دولت، گروه هاي تروريستي و داعش را بمباران مي كنند.
پيشرفته ترين هواپيماي جاسوسي روسيه در سوريه (+عكس)

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۹:۵۴ توسط:مركز تور ايران موضوع:

شمخاني: خروج نيروهاي روسي از سوريه غيرمنتظره نبود

تور روسيه


تعيين آينده و سرنوشت سوريه صرفا توسط مردم سوريه صورت مي‌گيرد. هرگونه طرحي كه اين مسئله مهم را ناديده بگيرد همانند گذشته محكوم به شكست است.
دبير شوراي عالي امنيت ملي با بيان اينكه كمك‌هاي مستشاري ايران و روسيه به سوريه ادامه دارد، گفت: خروج روسيه از سوريه بر اساس هماهنگي و برنامه‌هاي از پيش تعيين شده صورت گرفته و به هيچ عنوان غير‌منتظره نبوده است.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما، علي شمخاني نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي صبح امروز با بيان اينكه مقابله با تروريسم متوقف نشده و اين روند همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: پيشروي ارتش سوريه در مناطقي كه گروه‌هاي تروريستي همچنان امنيت مردم و منطقه را تهديد مي‌كنند با كمك‌هاي مستشاري ايران و روسيه و در چارچوب مشترك استمرار خواهد داشت.

به گزارش فارس وي با بيان اينكه تعيين آينده و سرنوشت سوريه صرفا توسط مردم سوريه صورت مي‌گيرد، ادامه داد: هرگونه طرحي كه اين مسئله مهم را ناديده بگيرد همانند گذشته محكوم به شكست است. " تور روسيه "....

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: تضعيف نظام سوريه از ابتدا يك طرح آمريكايي و اسرائيلي براي تضعيف مقاومت در منطقه بود كه تعدادي از كشورهاي منطقه هم با آن همراهي كردند و ارتباطي با دموكراسي ندارد.

شمخاني خاطرنشان كرد: هم اكنون كه تروريسم به اروپا و فراتر از منطقه نيز گسترش يافته متاسفانه باز هم شاهد ادامه سياست اشتباه گذشته در قبال سوريه هستيم.

وي با بيان اينكه تفكيك تروريسم و رويكردهاي دوگانه مقابله با آن راهبرد مخالفان امنيت منطقه است، خاطرنشان كرد: تمام گروه‌هاي تروريستي و وجوه مختلف آن بايد مورد تمركز و مقابله قرار گيرد و مشروعيت بخشيدن سياسي به آنها موجب تثبيت تروريسم در منطقه خواهد شد كه عواقب خطرناك آن متوجه اروپا و ديگر همسايگان مي‌شود.

دبير شوراي عالي امنيت ملي با محكوم كردن تصميم شوراي همكاري خليج فارس و اتحاديه عرب عليه حزب‌الله تصريح كرد: حزب‌الله لبنان نقش اساسي در شكست گروه‌هاي تروريستي در سوريه و حفظ امنيت لبنان داشته و محبوبيت فراگير آن در جهان اسلام و كشورهاي عربي موجب خشم رژيم صهيونيستي و مزدوران آن شده است. ( تور روسيه ...)

شمخاني عنوان كرد: كشورهايي كه با رويكردهاي سياسي سعي دارند نيروهاي مقابله‌كننده در برابر تروريست‌ها به ويژه حزب‌الله و حشدالشعبي را كنار بگذارند و در مقابل تروريست‌هاي خشن تكفيري را با ايجاد وجهه سياسي تبديل به متحد خود نمايند، در برابر تاريخ و وجدان ملت‌ها بايد پاسخگو باشند.

وي با تجليل از هوشياري برخي كشورها در مخالفت با اين تصميم كه مورد درخواست رژيم صهيونيستي است، خاطر نشان كرد: همراهي نكردن با كساني كه در جنگ 33 روزه اسرائيل عليه لبنان و ديگر جنگ‌هاي اين رژيم عليه مردم فلسطين با سكوت خود دشمن و تهديد اول جهان اسلام را تقويت كردند، وظيفه مهم و نشان‌دهنده رفتار مسئولانه است.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۷:۴۴ توسط:مركز تور ايران موضوع:

رنو و نيسان براي خودروساز روسي رييس انتخاب كردند

تور روسيه


 اتحاد رنو-نيسان كه سهامدار عمده در آوتوواز است اعلام كرد نيكولاس مور رياست اين خودروساز روسي را بدست خواهد گرفت. 
 
به گزارش ايسنا، مور 55 ساله كه در حال حاضر مديرعامل خودروساز روماني داسيا است، چهارم آوريل جانشين بو آندرسون سوئدي خواهد شد. رنو و نيسان هفته گذشته اعلام كرده بودند آندرسون پس از دو سال مديريت آوتوواز، از سمتش كناره گيري خواهد كرد. 
 
تغيير فوري در مديريت آوتوواز در تلاش براي آرام كردن اوضاع بحراني در اين شركت كه بزرگترين خودروساز روسيه است صورت مي‌گيرد. غول دولتي روسي روس‌ تك سهم اندكي در آوتوواز دارد. مديرعامل روس‌تك اوايل ماه جاري در مصاحبه وال استريت ژورنال اظهار كرده بود آندرسون اخراج خواهد شد و اين مدير سوئدي را مقصر ضرر 74 ميليارد روبلي (1.2 ميليارد دلار) آوتوواز در سال 2015 معرفي كرده بود. 
 
عمده سهام آوتوواز كه در شهر تاگلياتي مستقر است، از سال 2013 متعلق به رنو-نيسان است و اين شركت بدون احتساب مشاغل غيرمستقيمي كه از فعاليتش در منطقه ايجاد كرده 44 هزار كارمند دارد. " تور روسيه :
 
رنو ماه گذشته اعلام كرده بود ممكن است سرمايه مورد نياز آوتوواز را تامين كرده و كنترل كامل اين شركت را كه 620 ميليون يورو ضرر در حسابهاي سال 2015 اين خودروساز فرانسوي ثبت كرد، به دست بگيرد. 
 
آوتوواز ماه گذشته اعلام كرد در راستاي طرح ضدبحران، به منظور بهبود فاينانس در سال 2016 بهره وري از نيروي كار را افزايش خواهد داد. همه كارمندان و مديريت اين شركت از فوريه سال گذشته چهار روز در هفته كار مي‌كنند. بازار خودروي روسيه تحت تاثير تحريمهاي بين المللي بر سر منازعه اوكراين و ريزش نفت 35 درصد در سال 2015 اُفت كرد. 


سفر به روسيه - تور روسيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۴۷:۰۳ توسط:مركز تور ايران موضوع: