تور لحظه آخري تور لحظه آخري .

تور لحظه آخري

ادعاي داعش: قتل 5 سرباز روس در سوريه

تور روسيه



عناصر داعش مدعي شدند كه در ميان اين پنج نفر يك مشاور نظامي حضور دارد كه ويدئويي از جنازه آن را منتشر كردند.
تروريست‌هاي داعش مي‌گويند كه چهار نفر از نيروهاي روس در منطقه «قصر الحلابات» در غرب تدمر و يك مشاور نظامي اين كشور را در منطقه «الدوه» كشته‌اند. تور روسيه ...

به گزارش فارس، گروه تروريستي داعش اعلام كرد كه پنج سرباز روس را در سوريه كشته است.

روزنامه «القدس العربي» چاپ لندن به نقل از عناصر داعش گزارش داد كه طي دو روز گذشته اين پنج نظامي در درگيري‌هاي «تدمر» در استان «حمص» (مركز سوريه -تور روسيه) كشته شده‌اند.

عناصر داعش مدعي شدند كه در ميان اين پنج نفر يك مشاور نظامي حضور دارد كه ويدئويي از جنازه آن را منتشر كردند.

به گفته تروريست‌هاي داعش، چهار نفر از سربازان روس در منطقه «قصر الحلابات» در غرب تدمر و مشاور نظامي روس نيز در منطقه «الدوه» كشته شده است.

داعش گفته كه جسد مستشار روسي را در اختيار دارد.

عناصر داعش از ماه مي 2015 شهر باستاني تدمر (پالميرا - تور روسيه ) را اشغال كردند، ارتش سوريه اما از هفته گذشته نيز عمليات گسترده‌اي را براي بازپسگيري اين شهر آغاز كرده‌ است.

وزارت دفاع روسيه نيز تا كنون به اين اظهارات تروريست‌هاي داعش واكنشي نشان نداده است.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۵:۰۸ توسط:مركز تور ايران موضوع:

توقف روستوف در غياب آزمون

تور روسيه

 

به گزارش "ورزش سه"، روستوف در حالي در چارچوب هفته بيست و يكم ليگ برترروسيه در خانه آمكار پرم به ميدان رفت كه سردار آزمون را به علت محروميت در اختيار نداشت و با تساوي بدون گل متوقف شد تا با 41 امتياز در صدر جدول بازي ها باقي بماند، هر چند كه اين تيم براي حفظ صدرنشيني بايد در انتظار نتيجه ديدار زسكا بماند. در اين ديدار سعيد عزت الهي درفهرست هجده نفره تيمش حاضر بود اما اين بار هم از سوي برديف فرصت حضور در ميدان را به دست نياورد.
روستوف دو هفته بعد ميزبان اسپارتاك مسكو خواهد بود.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۴:۳۹ توسط:مركز تور ايران موضوع:

سقوط هواپيماي مسافربري در جنوب روسيه / مرگ همه 61 سرنشين

تور روسيه


اين هواپيما از نوع بوئينگ 737 بود و حادثه به هنگام فرود در فرودگاه روستوف در جنوب روسيه روي داد.
سقوط هواپيماي مسافربري در جنوب روسيه / مرگ همه 61 سرنشينيك فروند هواپيماي مسافربري شركت فلاي دبي در جنوب روسيه سقوط كرد و  همه 61 سرنشين آن كشته شدند. >> تور روسيه<<
 
به گزارش عصرايران به نقل از خبرگزاري ها، اكثر مسافرانروس و كادر پرواز از ساير مليت ها بودند. 
 
اين هواپيما از نوع بوئينگ 737 بود و حادثه به هنگام فرود در فرودگاه روستوف در جنوب روسيه روي داد. 
 
وزارت حوادث غيرمترقبه روسيه تعداد سرنشينان هواپيما را 61 نفر اعلام كرد. اين هواپيما از دبي عازم شهر روستوف در جنوب روسيه بود.
 
 شهردار روستوف گفته است كه مسافران هواپيما از ساكنان اين منطقه بوده اند.

مقامات رسمي روسيه، آب و هوا را دليل سقوط مي دانند. آنها همچنين گفته اند كه احتمالا 3 شهروند خارجي (غير روس) در ميان سرنشينان هواپيما باشند. تور روسيه ...

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۴:۱۳ توسط:مركز تور ايران موضوع:

پنتاگون: روسيه اكثر جنگنده‌هايش را از سوريه خارج كرده

وزارت دفاع آمريكا اعلام كرد، روسيه اكثر جنگنده‌هاي خود را از سوريه خارج كرده است و به جاي آن از توان توپخانه‌اي خود استفاده مي‌كند. اين درحاليست كه مسكو نيز تاكيد دارد حملات هوايي خود عليه داعش را ادامه خواهد داد.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت شبكه الجزيره، پاتريك رايدر، سخنگوي فرماندهي مركزي ارتش آمريكا گفت: هنوز در نزد آن‌ها (روس‌ها) در سوريه بالگردها و هواپيماهاي باربري وجود دارد اما اكثر جنگنده‌هاي روسيه، سوريه را ترك كرده‌اند.

رايدر افزود: آمريكا طي چند روز گذشته انجام هيچگونه حملات هوايي در سوريه از جمله در منطقه اطراف شهر تدمر (پالمير- تور روسيه ) توسط نيروهاي روسيه را مشاهده نكرده است و به جاي آن از توان توپخانه‌اي خود استفاده مي‌كنند.

وي گفت: تماس‌ها ميان مقامات روس و آمريكايي در اين منطقه به منظور هماهنگي براي پروازها و تحركات هواپيماها بر فراز آسمان سوريه ادامه دارد.

 

 

تور روسيه


طبق اعلام وزارت دفاع روسيه، مسكو در راستاي حمايت از دولت سوريه براي آزادسازي شهر تدمر در استان حمص از دست تروريست‌ها روزانه 20 إلي 25 حمله هوايي صورت مي‌دهد اما خروج اكثر نيروهاي نظامي روسيه از اين كشور ادامه دارد.

سرگئي رودسكوي، رئيس اداره كل عمليات ستاد كل نيروهاي مسلح روسيه گفت: شرايط براي وارد كردن شكست كامل به تروريست‌هاي داعش در شهر تدمر فراهم شده است.

پيشتر ولاديمير پوتين، رئيس جمهوري روسيه به اكثر نيروهاي خود در سوريه دستور عقب نشيني از اين كشور را صادر كرد و گفت آنها بيشتر اهداف خود را با موفقيت محقق كرده‌اند. 

 


تور روسيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۳:۴۶ توسط:مركز تور ايران موضوع:

اعلام مليت قربانيان سقوط هواپيماي روسي

صفحه نخست » بين الملل - تور روسيه



خبرگزاري ايتارتاس روسيه روز شنبه در خبري فوري اعلام كرد كه از 62 قرباني حادثه سقوط هواپيماي روسي در در جنوب اين كشور، 16 تن خارجي بودند.

به گزارش ايرنا، اين درحالي است كه خبرهاي اوليه از اين حادثه به نقل از برخي مقاماتروسي، آمار مسافران خارجي هواپيماي مسافربري بويينگ 737 كه در فرودگاه راستف نادانو سقوط كرد را 11 نفر اعلام كرده بودند.

اين گزارش به نقل از يك مقام اورژانس روسيه اعلام كرد كه به غير از 46 روسي، 7 تن اوكرايني، 2 تن اسپانيايي، 2 نفرهندي، و از كشورهاي قبرس، ازبكستان، قرقيزستان، كلمبيا و جزاير سيشل نيز يك تن در اين حادثه قرباني داشتند. " تور روسيه " ...

ايتارتاس در گزارش ديگري به نقل از يك مقام سفارت قبرس در مسكو، خلبان اين هواپيماي بوئينگ را قبرسي معرفي كرد كه با نزديك به شش هزار ساعت پرواز حتي از مهارت كامل براي كنترل هواپيما در شرايط بحراني نيز برخوردار بوده است.

از 46 تبعه روسي اين حادثه نيز، 42 نفر از منطقه روتسوف، 2 تن از ولگاگراد و يك نفر نيز كراسنودار و يك نفر نيز از منطقه كومي هستند.

هواپيماي مسافربري بويينگ در حالي كه حدود دو ساعت دور فرودگاه راستف نادانو (به دليل شرايط نامساعد جوي / تور روسيه ) مي چرخيد، هنگام فرود در فرودگاه با باند فرودگاه برخورد كرد و منفجر شد و قطعات هواپيما تا شعاع يك كيلومتري پخش شد.

اين سانحه هوايي ساعت 3 و 40 دقيقه بامداد امروز شنبه به وقت مسكو رخ داد و گفته مي شود علت سقوط هواپيما شرايط نامساعد جوي بوده و هنگام سانحه در شهر راستف نادانو باران مي باريد و سرعت باد به 22 متر در ثانيه رسيده بود. اكنون فرودگاه راستف نادانو فعاليت ندارد و چندين پرواز فرودگاه به تاخير افتاده است.

در حادثه سقوط هواپيماي بويينگ در راستف نادانو 55 مسافر هواپيما و هفت خدمه جان خود را از دست داده اند.

در ضمن ايتارتاس در خبر ديگري، همه هفت خدمه پروازي از جمله خلبان اين هواپيماي متعلق به شركت هواپيمايي «فلاي دوبي» FlyDubai را از اتباع كشور امارات عربي متحده معرفي كرده بود.
در همين حال، خانم «ايرينا چتورتاكووا» سخنگوي استاندار استان راستف به خبرنگاران گفت كه مسافران هواپيما شامل چهار كودك، 18 مرد و 33 زن بودند كه شماري از آنها را گردشگراني تشكيل مي دادند كه از سفر گردشگري در امارات بازگشته بودند.



تور روسيه - سفر به روسيه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۳:۰۲ توسط:مركز تور ايران موضوع:

وقوع زلزله 6.6 ريشتري در روسيه

تور روسيه


اين زمين لرزه در فاصله 235 كيلومتري شهر «نيكولسكوي» رخ داد و كانون آن در عمق 65 كيلومتري زمين بود.
زمين‌لرزه اي با مقياس 6.6 ريشتر در سواحل شرقي روسيه رخ داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  شين‌هوا، اداره پژوهش هاي زمين شناسي آمريكا روز يكشنبه از وقوع زمين لرزه اي به بزرگي شش و شش دهم درجه در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر، تور روسيه ) در سواحل شرقي روسيه خبر داد.

اين زمين لرزه در فاصله 235 كيلومتري شهر «نيكولسكوي» رخ داد و كانون آن در عمق 65 كيلومتري زمين بود.

تا كنون گزارشي درباره خسارات احتمالي ناشي از اين زمين لرزه منتشر نشده است.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۲:۳۴ توسط:مركز تور ايران موضوع:

افشاگري ويكي‌ليكس از بزرگترين نگراني عربستان

تور روسيه


بسيار مهم است كه تاكيد كنيم اگر نظام سوريه به هر شكلي بتواند بقاي خود را حفظ كند و بحران كنوني را پشت سر گذارد، ماموريت اصلي، انتقام از كشورهايي خواهد بود كه با اين اقدام مخالفت كردند؛ هدف نخست عربستان سعودي و برخي از كشورهاي خليج فارس اين خواهد بود. براي همين بايد از هر راهي براي سرنگوني نظام سوريه استفاده كرد.
ويكي‌ليكس فاش كرد، وارد شدن روسيه به جنگ در سوريه، بزرگترين نگراني عربستان سعودي بود.

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از  خبرگزاري اسپوتنيك، پايگاه اينترنتي «ويكي‌ليكس - تور روسيه » متن كامل نامه هاي محرمانه عربستان سعودي را كه در تابستان 2015 فاش شد، منتشر كرد كه بر اساس آن بزرگترين نگراني رياض در مسئله سوريه مشخص شده است. بر اساس اين اسناد، آنچه كه رياض بيش از همه از آن مي ترسيد وارد شدن روسيه به جنگ در سوريه بود.

علاوه بر اين همان گونه كه «گلوبال ريسرچ Global Research» اعلام كرده است، اين نگراني عربستان سعودي به اندازه اي شديد بود كه مقامات اين كشور از انتقاد و حمله به رهبران روس از سوي رسانه ها جلوگيري كردند.

گلوبال ريسرچ افزود، بر اساس اسناد محرمانه اي كه تاريخ آنها به سال 2012 برمي گردد، آماده كردن مقدمات و اجراي كودتا در سوريه با توسل به زور تنها زماني امكان پذير خواهد بود كه مسكو به اين مسئله بي توجه باشد.

در اين اسناد آمده است، «بسيار مهم است كه تاكيد كنيم اگر نظام سوريه به هر شكلي بتواند بقاي خود را حفظ كند و بحران كنوني را پشت سر گذارد، ماموريت اصلي، انتقام از كشورهايي خواهد بود كه با اين اقدام مخالفت كردند؛ هدف نخست عربستان سعودي و برخي از كشورهاي خليج فارس اين خواهد بود. براي همين بايد از هر راهي براي سرنگوني نظام سوريه استفاده كرد.»

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۲:۰۵ توسط:مركز تور ايران موضوع:

روسيه آمريكا را تهديد كرد

تور روسيه


مسكو پيشنهادات مكاتبه‌اي را در تاريخ بيست و پنجم فوريه سال جاري ميلادي به آمريكا ارسال كرده است. رايزني‌هاي روسيه – آمريكا در تاريخ 18 مارس سال جاري ميلادي در امان نشان داد كه آمريكا آماده صحبت درباره پيشنهادات در خصوص نظارت بر آتش بس در سوريه نيست.
رييس عمليات‌هاي اصلي ستاد ارتش روسيه امروز (دوشنبه - تور روسيه ) اعلام كرد: اگر مسكو پاسخ آمريكا را نسبت به پيشنهاداتش در خصوص نظارت بر آتش بس در سوريه دريافت نكند آماده است تا از فردا به صورت يك جانبه عليه گروه‌هاي مسلحي كه به صورت نظام مند آتش بس سوريه را نقض مي‌كنند متوسل به استفاده از نيروي نظامي شود.

به گزارش ايسنا خبرگزاري ايتارتاس، سرگئي رودسكوي، رييس عمليات اصلي ستاد ارتش روسيه، گفت: مسكو پيشنهادات مكاتبه‌اي را در تاريخ بيست و پنجم فوريه سال جاري ميلادي به آمريكا ارسال كرده است. رايزني‌هاي روسيه – آمريكا در تاريخ 18 مارس سال جاري ميلادي در امان نشان داد كه آمريكا آماده صحبت درباره پيشنهادات در خصوص نظارت بر آتش بس در سوريه نيست.

وي گفت: رايزني‌هاي روسيه – آم به نقل از ريكا نشان داد كه آمريكا آماده مذاكرات متمركز و همكاري در خصوص متن اين توافقنامه نيست. اين تاخيرات قوانين توافق شده براي واكنش نشان دادن به نقض آتش بس در سوريه را كه غيرقابل قبول محسوب مي‌شوند را اجباري مي‌كند. هر روز اقدامات تحريك آميز و خمپاره اندازي‌ها جان غيرنظاميان را مي‌گيرد. : تور روسيه .

رودسكوي ا‌دا‌مه‌ داد: اگر روسيه پاسخي از جانب آمريكا در خصوص اين پيشنهادات دريافت نكند از فردا 22 مارس استفاده يك جانبه از قوانين ذكر شده در اين توافقنامه را آغاز خواهد كرد. ما تاكيد كرديم كه نيروي نظامي تنها پس از دريافت اسناد و مدارك معتبر نسبت به نقض سيستماتيك توسط گروه‌هاي مسلح كه در چارچوب بيانيه مشترك آمريكا – روسيه در خصوص توقف اقدامات خصمانه در سوريه در تاريخ 22 فوريه سال 2016 ميلادي متعهد شده‌اند استفاده مي‌شود. نيروي نظامي عليه گروه‌هاي ناظر بر آتش بس سوريه و همچنين عليه غيرنظاميان و تاسيسات غيرنظامي استفاده نخواهد شد. 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۱:۳۶ توسط:مركز تور ايران موضوع:

پوتين حملات بروكسل را محكوم كرد

تور روسيه


پوتين عميق ترين همدردي و تسليت خود را به مردم بلژيك اعلام كرده است. پوتين پيام تسليتي را نيز در رابطه با كشته شدن چندين غير نظامي در انفجارهاي بروكسل، براي فيليپ پادشاه بلژيك ارسال كرده است.
 رئيس جمهور روسيه به شدت انفجارهاي بروكسل را محكوم كرد و به مردم بلژيك اطمينان داد كه در اين شرايط سخت، مسكو در كنار آنها خواهد بود.

به گزارش تسنيم به نقل از اسپوتنيك، ديمتري پسكوف سخنگوي كرملين امروز سه شنبه تاكيد كرد: ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه به شدت انفجارهاي بروكسل را محكوم كرده و به مردم بلژيك اطمينان داده است كه در اين شرايط سخت و دشوار در كنار آنها خواهد بود.

وي در ادامه تصريح كرد: پوتين عميق ترين همدردي و تسليت خود را به مردم بلژيك اعلام كرده است. پوتين پيام تسليتي را نيز در رابطه با كشته شدن چندين غير نظامي در انفجارهاي بروكسل، براي فيليپ پادشاه بلژيك ارسال كرده است. / تور روسيه : در ايران .

دفتر دادستان بروكسل تاييد كرده است كه در دو حمله انتحاري در فرودگاه زاون تم بروكسل حداقل 13 نفر كشته و 35 نفر ديگر زخمي شدند.

پسكوف افزود: رئيس جمهور به شدت اين جنايات وحشيانه را محكوم كرده و همدردي خود با با مردم بلژيك اعلام نموده و مردم بلژيك اطمينان داده است كهروسيه در اين شرايط سخت با آنها همبستگي و اتحاد كاملي دارد.

شبكه ان‌بي‌سي‌نيوز نيز به نقل از منابع امنيتي بلژيكي از وقوع چندين تلفات در پي اين دو انفجار خبر داد. پليس بلژيك به صورت رسمي از جان باختن يك تن و زخمي شدن چندين نفر ديگر خبر داده است.

اما برخي منابع خبري به نقل از نيروهاي آتش‌نشاني بروكسل اعلام كرده‌اند كه بر اثر اين دو انفجار دستكم 13 تن كشته و 35 نفر ديگر زخمي شده‌اند.

انفجار در متروي شهر بروكسل كه پس از انفجارهاي فرودگاه اين شهر اتفاق افتاد منجر به كشته شدن دستكم 10 تن شده است. همچنين 15 تن نيز در اين انفجار زخمي شده‌اند.

پس از انفجار‌هاي امروز در شهر بروكسل تدابير امنيتي در فرودگاه شارل‌دوگول فرانسه و فرانكفورت آلمان تشديد شد.

گزارش‌ها حاكي از اين است كه فرودگاه بروكسل هدف حمله تروريستي قرار گرفته است. انفجارهاي بروكسل چند روز پس از آن اتفاق افتاده است كه صلاح عبدالسلام طراح اصلي حملات تروريستي پاريس در بلژيك بازداشت شده است.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۳۰:۲۴ توسط:مركز تور ايران موضوع: